Leden 2015

Poprvé jsem viděla závod Formule E a hned vyhrál ten nejlepší

10. ledna 2015 v 22:31 | Moramis |  Nad kapkou benzínu
Dnes mi to konečně vyšlo. 1. závod v Číně mě nezajímal, protože jsem nastydla těsně před odjezdem na DTM a Felix da Costa tam navíc nejel. Závod v Malajsii jsem prospala a během 3. závodu v Uruguayi jsem měla narozeninovou oslavu. Vyšlo to tak až na počtvrté.
Koukala jsem jen na samotný závod. Ten čítal celkem 35 kol a trval 48 minut. Z pole position vyjížděl S. Buemi. 1. polovina závodu byla velmi poklidná. No pak v polovině havaroval v ošemetné zatáčce Chandhok. V tu chvíli už začínali zastávky v boxech, které v FE trvají něco nad 1 minutu. Zastávky se rozložili do několika kol. No v tu chvíli už vyjížděl SC na trať. No SC udělala velkou chybu. Prvního odchytil jezdce, který ale nakonec nebyl 1. Vedoucí pilot po srování pole v boxech jel až jako 15. No po odklizení vozu všech 14. vozů předjelo SC. Vypadalo to tost vtipně, protože SC neměl pořádně místo na pouštění. Po restaru jel na 1. místě Buemi a za ním Lucas di Grassi, Nick Heidfeld a Ant Felix da Costa. No několik kol po restaru Buemi havaroval a jen o několik kol později i Lucas di Grassi. Oba dva schodou okolností na stejném místě. Felix Da Costa mezitím ztratil pozici v prospěch Sama Birda, který později dostal penalizaci za vyjetí z boxové uličky na červenou. Po bouračkách vedl Heidfeld před Felixem da Costou. V 33 kole dostal Heidfeld penalizaci za rychlost v boxech. Na 1. místo vyskočil Antonio Felix da Costo, který jako jediný ze špičky nechyboval. Nehavaroval, nedostal penalizaci, povedené boxy, ani se zbytečně nepral se soupeři. Dnes vše stálo na Antově straně. Zatím co Ant jel poslední kola spíše v poklidu, tak za jeho zády se děli divy. Několik vozů se totiž pralo o pozice. Velmi vidět byl Jean-Eric Vergne, který ale v posledním kole prohrál pódium. 2. místo nakonec vybojval Nicolas Prost a 3. místo získla ke svému údivu Nelson Piquet Jr.

Z Antoniova vítězství mám strašnou radost, protože jsem ve vítězství nevěřila. Říkala jsem si, že TOP 5 bude tak akorát a podium úspěch. Vítězství je úžasné. Antovi to pomohla na 6. místo průbězně. Ant nepojede do konce všechny závody, protože se 2 poslední kryjí s DTM, které je pro něj přednější.

Jinak teď přidávám více článků, protože mám trošku času a nechce se mi moc připravovat na maturitu, která se rychle blíží.

Jezdci DTM a sociální sítě

3. ledna 2015 v 20:52 | Moramis |  DTM
Po velmi velmi dlouhé době jsem se rozhodla sepsat menší článek a to o tom jaký mají jezdci DTM vztah k sociálním sítím. U twitteru mě zajímal počet twwetů a počet followerů. U facebooku jsem vzala počet fanoušků. No a u instagramu mě zajímal počet zveřejněných fotek a počet followers.

JezdecPočet tweetůfolloversfanouškůpočet fotekfollower (insta)
M. Rockenfeller1746,4 tis27 tis7882
T. Scheider13943,8 tis44 tis2632,2 tis
A. Farfus284513,7 tis10,8 tis29512,9 tis
J. Hand188210,7 tis2,2 tis1642,3 tis
Ch. Vietoris---371,1 tis.
P. di Resta890350 tis22 tis61,1 tis
M. Ekstrom1492,8 tis37 tis984 tis
M. Molina14899,6 tis4,6 tis1552,1 tis
B. Spengler1884,5 tis10,8 tis1192,6 tis
M. Tomczyk1063 tis12,7 tis--
G. Paffett456358,5 tis6,7 tis2034,3 tis
R. Wickens 24048,1 tis5,5 tis1942,9 tis
E. Mortara708509,6 tis841,9 tis
A. Tambay7494,5 tis7,4 tis3043 tis
T. Glock 4763161 tis67,7 tis1103,4 tis
A. Felix da Costa543917,4 tis84,7 tis99311,6 tis
D. Juncadella339615,6 tis5 tis4013,9 tis
V. Petrov1965194 tis-80214 tis
J. Green8769,1 tis1,6 tis40754
N. Mueller19004,3 tis3,1 tis1691,4 tis
M. Wittmann1851,6 tis12,4 tis251,9 tis
M. Martin3533,4 tis7,9 tis2212,5 tis
P. Wehrlein--10,3 tis--

Twitter
Jen dva jezdci nedisponují účtem na twitteru. Překvapením je to, že to jsou dva mladí jezdci od Mercedesu.
Počet napsaných tweetů mezi jezdci je velmi odlišný. Zatímco někteří ho mají spíše jen symbolicky, tak jsou piloti, kteří ho využívají ve velké míře. Nejvíce jich napsal Ant Felix da Costa.
Co je zajímavé tak nejvíce followers na twitteru mají jezdci co přišli z F1. Je tak vidět, že komunita F1 je na twitteru velká. Nejvíce má Paul di Resta, který ještě v sezóně 2013 jezdil pro Force Indii. Nejmenší počet followerů má Mortara, který vede i v nejmenším počtu tweetů.

Facebook
Svou stránkou na facebooku nedisponují dva jezci. Vietoris, který ignoruje sociální sítě jako celek a pak Vitelij Petrov. Nejpopulárnějším na facebooku je Ant Felix da Costa, který disponuje 84 tisíci což je v porovnání s ostatními velký rozdíl. Na opačném konci jsou dva z nejstarších pilotů v DTM (Green a Hand)

Instagram
Opět dva co ignorují danou sociální síť. Tentokrát to s Wehrleinem je Tomczyk,který ostatní sítě využívá spíše symbolicky. Instagram je hlavně o sdělování (ukazování) fotek co dotičny dělá. Nejvíce zveřejněných fotek má Ant Felix Da Costa. Zatímco Paul di Resta a Mike Rockenfeller se o užívání instagramu pouze pokoušeli. Nejméně aktivní je Rockenfeller,

Jinak celkově o svém životě nejvíce postuje Ant, který má nejvíce tweetů i fotek na instagramu.